האם הסגר הבא עלינו – לטובה?

רבים מאתנו נכנסים שוב לסגר משמעותי של שבועיים לפחות. הכעס וההתמרמרות והטענות כלפי כולם כמעט ברורים מאליהם, אך יש צד שני למטבע והוא להסתכל פנימה ולראות איך אוכל בסגר הזה להשתמש נכון יותר בהזדמנות? *

אבל כמי שעוסק בטיפול שהוא גם כלי התפתחותי במהלך 36 השנים האחרונות, אני רוצה להציע לפחות למען התועלת האישית של כל אחד מאתנו, לשאול את עצמנו: איך אוכל להשתמש בהזדמנות הזו של הסגר לטובת עצמי? וכדאי שנבדוק לרגע יותר לעומק את המונח "טובת עצמי".
שכן כאן נמצאת האפשרות למצוא משמעות בתנאים האלה, שכן כאן יש אופציה להתרחבות ולקבלת פרספקטיבה עמוקה יותר – מהי טובתי ברמה העמוקה יותר, ולא  אותה טובתי הישירה המובנת מאליה שכולנו מתייחסים אליה ביום יום. **

—————

אתייחס להיבט אחד שיש לי בו אמירה ישירה! במיוחד לכם הקוראים את הדף שלי, הרי שההתייחסות לגוף חשובה לנו. האם השתמשנו בהזדמנות ללמוד כיצד חיים – חיים טובים יותר בגוף?
האם אתם שנרשמתם לתוכנית ה"אתגר של 21 יום לחיות טוב בגוף" אשר גם הצעתי כאן (בדף הפייסבוק שלי) בחינם וגם פרשתי אותה כאן יום אחר יום , האם השתמשנו בה? והאם המשכנו אחר כך מעבר ל21 יום שהרי זה היה רק קדימון ודחיפה על מנת ליצור את כוח ההרגל החדש של לקום בבוקר ולתרגל את אחת הגישות שהצעתי כאן: הגישה של ד"ר מילטון טרייגר – כיצד לחיות מתוך שחרור וכיצד לשחרר מתחים מיותרים בגוף ובנפש.
או, השיטה של ד"ר איידה רולף – כיצד להשתמש בציר המרכזי! – לימוד שלא רק שמביא להקלה בלחצים מקומיים ולכן למניעת כאבים, אלא בו בזמן למעשה מלמד נוכחות בציר האמצע – נוכחות שהיא עצמה גם הגשר לרובד העמוק יותר של הקיום שלנו.
ולבסוף הצעתי באופן ממש יוצא מן הכלל הצצה לתוך שיטה שברגיל מלמדים אותה ללא שום הדגמה כדי לעודד אך ורק את התנועה הטבעית של כל אדם וללא חיקוי, אך כדי להוות גשר לאפשרות הזו, הצעתי כמה מפגשים שמלמדים את עקרונות השיטה – שיטת פאולה.  

ובכן כל זה עדיין נגיש (בדף הפייסבוק בגלילה למטה) ו/או בהרשמה דרך האתר עם אופציה להרחבה בכל אחת מהגישות ע"י רכישת הקורס האינטרנטי המלא.

אז אם רק הסתכלנו על התרגילים, או רק התחלנו ולא המשכנו עד הסוף, או עשינו עד הסוף אך לא המשכנו אחר כך ביומיום שלנו אולי עכשיו זו הזדמנות?

יש לי מטופלים יקרים שאני יודע שכל כך זקוקים לזה, אך משהו עוצר בעדם מלממש את האופציה – מלהשתמש בהזדמנות, ואני רוצה לברך אותם ואתכם קוראים יקרים, שתתחברו למקום של היכולת: של היכולת שלנו להתפתח, של היכולת שלנו להיות גמישים, של היכולת שלנו להשתנות! ובכך שנשתנה נשנה גם את העולם!

תבורכו, ולמי שזקוק לתמיכה, הדרכה, ייעוץ, מוזמנים לפנות אם דרך האתר ואם ישירות בנייד 0544306930 .

*
קטע זה הושמט מהפוסט כי הוא מותאם רק למיטיבי לכת בנתיבי ההתפתחות הרוחנית, אז תעשו חושבים לפני שאתם קוראים:
אני הייתי מהראשונים לפרסם בדף הפייסבוק שלי את תיאורית הקונספירציות אבל מי שאכן הקשיב לריאיון המאלף עם David Icke (הקישור עדיין נמצא כאן בדף ממש למטה בתחילת המגפה), ראה דבר מעניין מאוד, הבחור הזה שכבר 30 שנה חוקר את המשפחות השולטות בעולם, בסופו של הריאיון חושף את האמת שמאחורי הקונספירציה והיא:  שלדבריו הם שמתנהלים מתוך פחד על מנת לשמר את מעמדם כשולטים בעולמינו, לעולם לא יצליחו מכיוון שהתודעה האנושית הקולקטיבית שאיננה פועלת מתוך הפחד על מעמדה אלא מתוך הרצון להתפתח! גדולה וחזקה הרבה יותר מאותם 8 משפחות הנלחמות על מעמדן!
בשיחה עם חבר יקר שעוסק בין השאר במבט אל הרצון הנשמתי של אדם, הבנו שעל תיאוריית הקונספירציה אפשר להסתכל מרמות שונות ואני מזמין אתכם כאן לראות את האפשרות שגם אותם "רשעים"  לכאורה, מופעלים ע"י כוחות ורצונות גדולים מהם וכל זאת במטרה להביא את האנושות אל המדרגה הבאה שלה – מדרגה שמכירה באחדות של כולנו ובהיותנו ייצוג על פני אדמות של אנרגיה גבוהה ומזוקקת יותר – של מה שאנחנו קוראים לה נשמה.

אז אם לרגע נניח שתיאוריה כזו אפשרית וודאי לא פחות מתיאוריית הקונספירציה המצומצמת יותר, הרי נשאלת השאלה אם התודעה הקולקטיבית, או אם רמת הנשמה היא זו שמייצרת את הבלגן הזה בעולם אז מדוע ולשם מה?
………….

אין ברצוני להאריך פה מכיוון שאני מאמין שאת החקר הזה יעשה כל אדם במסגרות הקרובות אליו ובאופן מעמיק ומתמשך ולא יסתפק בקריאה קצרה של פוסט כדי לשנות את דעתו מקצה לקצה.
ברור שאינני תומך לא בסגר ולא כמעט באף צעד שנקטה הממשלה אלא דווקא בגישה ששיתפתי בדף הפייסבוק שלי מייד עם תחילת הסגר אותה מביע בצורה ברורה אלירן דה מאיו במאמר הדעה הראשון שלו בנושא הקורונה ובמאמרי המשך.
אלא שאת ההזדמנות שכבר יצרנו – חבל אותה גם כן להחמיץ שאחרת באמת בשביל מה כל זה ?
ואפשר להתייחס להיבטים של הסתכלות פנימה, בחינה מחדש של סדרי עדיפויות בחיים שלנו ועוד נושאים רבים נוספים שיכולים להוות בסיס של צמיחה לתוך העידן החדש אשר יודעי דבר בעולם הרוח מודיעים לנו שנכנסנו לתוכו,
אך אני אתמקד כאן במומחיות שלי – העבודה של שינוי הנעשית דרך הגוף.

**
במילים אחרות, אם אכן יש נשמה – אנרגיה זכה יותר שחיי אינם אלא בשירות הרצון להתפתחות של אותה נשמה אזי מהי האפשרות שלי עכשיו להתפתחות?  

כתיבת תגובה